![]() психолог | Закінчила у 2003 році Херсонський державний університет за спеціальністю «Дефектологія. Олігофренопедагогіка та логопедія» та здобула кваліфікацію вчителя допоміжної школи, логопеда.З 2001року по 2012 рік працювала у Миколаївській вечірній школі №5 на посаді практичного психолога (з 2007 року – робота за сумісництвом). 2006 – 2009 рр працювала на посаді викладача кафедри початкової освіти Миколаївського національного університету ім.В.Сухомлинського. 2010 р.- 2012р. працювала на посаді старшого викладача кафедри социальної психології Південнослов’янского університету Київського славістичного інституту. 2013- 2014р р. працювала на посаді старшого викладача кафедри социальної педагогіки Миколаївського національного університету ім.В.Сухомлинського. З 2014 до теперішнього часу працює на посаді завідувача психолого-педагогічної лабораторії науково-просвітницьких інноваційних технологій розвитку особистості Миколаївського національного аграрного університету. |
Підвищення кваліфікації:
1. Аспірантура. Міжнародний відкритий університет, Міжрегіональна академія управління персоналом (МАУП)
Захист кандидатської дисертації. Тема: «Формування гуманних взаємин між вчительським та учнівським колективами в умовах вечірньої загальноосвітньої школи» м. Київ. Диплом доктора філософії в галузі освіти ДД №1924 Від 16.03.2010р. протокол №465.
2. 2002-2004 Дворічна ста жировка при Миколаївському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти за спеціальністю «Практична психологія» (620 год.) Свідоцтво №3 від 30.04.2004р. Міністерство освіти України Миколаївський обласний інститут післядипломної освіти
3. 2003 (36 год.) Семінар-тренінг для педагогов-тренерів за програмою «Рівний-Рівному»: «Сприяння просвітницькій роботі «Рівний-Рівному» серед молоді України за темою здорового способу життя» Свідоцтво Академії пед. наук України
4. 2003 (24 год.) Курс навчання «Крок за кроком» Тема: «Інтерактивні техніки навчання» Сертифікат всеукраїнського фонду «Крок за кроком»
5. 2003 (20 год.) Тренінг «Молодь на роздоріжжі» (формування безпечного стилю життя, запобігання ВІЛ/СНІДу)
6. 2004 (25 год.) Програма: «Основи гештальт-терапії» Кримський центр гештальт-терапії
7. 2008 (24 год.) Курс лекцій проф. М.М.Поташника «Урок 21 ст» з особистісно-орієнтованої дидактиці сучасного урока.
8. 2009 (40 год.) Курси підвищення кваліфікації (для педагога – дефектолога) Державний комплекс соціальної реабілітації дітей-інвалідів
9. 2012 (78 год.) Тематичне підвищення кваліфікації «Основи психодіагностики» Міністерство охорони здоров’я Харківська медична академія післядипломної освіти, Кафедра психотерапії
10. 2013 (20 год.) Авторський семінар Ш.А.Амонашвили «Основи гуманно-особистісного підходу до дітей у освітньому процесі» Сертифікат Управління освіти і науки Херсонскої обласної державної адміністрації
11. 2013 (10 год.) Семінар-тренінг «Проектування розвитку особистості студента» Сертифікат №13/013. Міністерство освіти і науки Украины, Інститут психології ім. Г.С.Костюка
12. 2012-2015рр.. (200 год.) Навчальний семінар з арт-терапії Сертифікаті (5 шт – окремо з кожного напрямку направлению). ГО «Арт-терапевтична асоціація», Вінницький державний педагогічний університет.
13.2015 (21 год.) Навчальний семінар «Основи травмофокусованої когнітивно-поведінкової психотерапії» Сертифікат Українського інституту когнітивно-поведінкової терапії. Інститут психічного здоров’я українського католицького університета.
14. 2016 (33 год.) Школа арт-терапії «Вершина» Сертифікати Міжнарожної ассоциації психології у бизнесі, Тренингової компанії «Вершина»
15. 2016р (10 год.) Брала участь у якості слухача у фестивалі психологічних технологій «ФаМіЛя». Сертифікат Київський юнгіанський інститут
16.2016 р. (40 год). Освітня програма «Арт-терапія у роботі з дітьми» Сертифікати (№09121613) Національного педагогічного университету ім. М.Драгоманова
17. 2016 (16 год.) Семінар із системної сімейної терапії
18. 2017 (10 год)Всеукраїнська науково-практична конференція «Інноваційні технології розвитку ресурсів особистості». Сертифікат Херсонського державного університету
19. 2017 (6 год.) Участь у міжнародній арт-терапевтичній конференції «Кризи батьківсько-дитячих відносин» Сертифікат (№02600) Національного педагогічного университету ім. М.Драгоманова.
20. 2018 (6 год.) Семінар із кінотерапії: «Кіно у роботі психолога. Практичні аспекти». Красін С.А. Сертифікат ГО «Інститут режисованої фільмотерапії та фільмотренінгу».
21. 2019 (10 год.) Миколаївська школа медіації. Тренінг із навчання безконфліктному спілкуванню.
22. 2018 (10 год.) Оволодіння навичками використання трансформаційної гри «Історія хвороби моєї дитина» у роботі із клієнтами дорослого віку.
23. 2019 р (10 год.). Оволодіння навичками використання трансформаційної гри «Ліла Чакра» у роботі із клієнтами юнацького та дорослого віку.
24. 2019 (10 год.) Оволодіння навичками використання психологічної гри «Ксенобіологія: життя фантастичних тварин» у роботі із клієнтами підліткового, юнацького та дорослого віку.
25. 2019 (36 год.) «Робота методами арт-терапії із фінансовими запитами» Сертифікат національного педагогічного университету ім. М.Драгоманова.
26. 2019 (12 год.) Курс «Психіатрія для психологів»: «Розлади особистості: Неврози, психопатії та сексуальні девіації» Курс «Психіатрія для психологів»: «Шизофренія: етіологія та патогенез»
27. 2019 – 2020 (120 год.). Вступила до Київського юнгіанського інституту.
Основні наукові публикації:
1. Рурик Г.Л. Позитивні взаємини із вчителями, як один із найважливіших факторів успішної адаптації учнів старшого підліткового віку при зміні форми навчання // Наукові записки: збірник наукових статей Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова / Укл. П.В. Дмитренко, Л.Л. Макаренко. – К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова.- 2006. – Вип. LXII. – С. 164-171.
2. Рурик Г.Л. Комунікативна компетентність вчителя як засіб втілення в життя особистісно орієнтованого підходу // Вересень. – 2007. – № 3-4. – С. 31-36.
3. Рурик Г.Л. Вплив негативного емоційного стану вчителя на якість навчально – виховного процесу // Педагогічні науки: науковий вісник Миколаївського державного університету. – Миколаїв. : МДУ. – 2007. – Вип. 16. – С. 109-114.
4. Рурик Г.Л. Психолого – педагогічні проблеми взаємодії вчителів та учнів підліткового віку у навчально – виховному процесі: Методичні рекомендації. – Миколаїв: «Іліон», 2007. – 119 с.
5. Рурик Г.Л. Конфліктна компетентність вчителя як одна із складових психологічної безпеки у навчальному закладі // Вісник Глухівського державного пед. університету: серія Педагогічні науки. – Глухів: ГДПУ. – 2008. – Вип. 11. – С. 145-150.
6. Рурик Г.Л. Вплив позитивних взаємин між вчителями та учнями на якість навчально – виховного процесу // Педагогічні науки: науковий вісник Миколаївського державного університету. – Миколаїв. : МДУ. – 2008. – Вип. 20. – Т. 2. – С. 173-180.
7. Рурик Г.Л. К вопросу психолого-педагогических мотивацій в преподавательской деятельности // Образование. Инновации. Качество.: метериалы ІІІ международной научно-методической конференции. – Курск. : Изд. Курск. гос. с.-х. ак., 2008. – С. 268-271.
8. Рурик Г.Л. Конфліктна компетентність вчителя як складова комунікативної компетентності, та її роль у навчально-виховному процесі // Социальные технологии. Актуальные проблемы теории и практики: международный межвузовский сборник научных работ. – Киев-Москва-Одесса-Запорожье. – 2008. – Вып. 37. – С.300-306.
9. Рурик Г.Л. Тренінгова сесія «Світ міжособистісних взаємин»: Методичні рекомендації / Миколаїв. : Київський славістичний інститут, 2010.
10. XV Міжнародні слов’янські читання 25-29 травня, 2010р. Миколаїв.
Тема виступу: «Комунікативна компетентність як складова професійної майстерності педагога». Тема круглого столу: «Інноваційні технології в підготовці студентів гуманітарного напряму».
11. «Комунікативна компетентність як основний чинник формування гуманних взаємин в умовах навчально-виховного процесу освітнього закладу» (збірник матеріалів І Міжнародного науково-практичного конгресу «Стрес та захист психологічного здоров’я в умовах сучасного суспільства», 2011р., м. Мелітополь; стор.176-183).
12. «Методи арт-терапії як один із засобів формування професійного образу «Я» у студентів психологічного факультету» (тези на 17 Слов’янські читання, 23травня 2012 р.) тощо.
13. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя в умовах вищого навчального закладу. Науковий посібник. / Під загальною редакцією проф.. С.І.Якименко. – К.: Видавничий дом «Слово» , 2011. – 344-381 ст.
14. Робочі матеріали для психологів, які проводитимуть корекційну роботу з особами, що вчиняють насильство. Управління у справах сім’ї та молоді Миколаївської обласної державної адміністрації. Миколаївський обласний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді. Миколаїв, 2013.
15. І міжнародна науково-практична конференція: «Міждисциплінарні проблеми соціальної роботи: психологічні, соціологічні, правові аспекти. 1-2 березня, 2013р. Київський національний університет ім..Т.Г.Шевченка. Факультет психології. Кафедра соціальної роботи. Інститут психології ім..Г.С.Костюка НАПН України. Тема виступу «Проблема формування комунікативної компетентності студентів соціономічних професій як однієї з провідних професійних компетентностей».
16. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький держаний педагогічний інститут імені Григорія Сковороди» – Додаток 1 до вип.. 27., том 8 (41): Тематичний випуск: «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К. – Гнозис, 2012. – 786 с. «Технології формування комунікативної компетентності студентів-психологів та соціальних педагогів в умовах вищого навчального закладу» 474-483 ст.
17. «Проблема формування комунікативної компетентності студентів соціономічних професій як однієї з провідних професійних компетентностей». Збірник наукових праць Інституту психології ім..Г.С.Костюка НАПН України. Екологічна психологія. Том 7. Випуск 31. Ст.220-227
18. «Комунікативна компетентність як складова професійної компетентності педагога». ст..181 – 185. Формування професійно успішної особистості як ключова домінанта розвитку сучасної університетської освіти: Збірник тез за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції/ за заг.ред. В.Д. Будака , О.Є. Олексюк. – Миколаїв: МНУ, 2012. – 266 с.
19. Психолого-педагогические аспекты формирования коммуникативной компетентности у участников образовательного процесса
Psychological and pedagogical aspects of the communicative competence of the participants of the educational process. UCNIT at Technical University of Gabrovo
VAT ID: BG000210319 Габрово, Болгарія Addres: 4, Hadji Dimitar str., Gabrovo
20. Процес формування комунікативної компетентності у педагогів з метою налагодження гуманних взаємин у навчально-виховному процесі стор. 225-228
Міжнародна науково-практична конференція: «Проектування і розвиток професійно успішної особистості в освітньо-виховному середовищі університету» 4-5 жовтня 2013 р. Миколаїв
21. Навчальний посібник «Тренінгові технології у роботі психологічної служби вищого навчального закладу» (за науковою редакцією Н.О.Євдокимової) Миколаїв, «Іліон», 2013рік.
22. Соціально-психологічна допомога проблемним підліткам/за ред.. Докторович М., Рурик Г., Хозраткулової І. – К.: Редакції загально педагогічних газет, 2014. – 128с. – (Бібліотека «Шкільного світу»)
23. Арт-терапія в діяльності психолога та соціального педагога/за ред.. Докторович М., Рурик Г., Хозраткулової І. – К.: Редакції загально педагогічних газет, 2014. – 104с. – (Бібліотека «Шкільного світу»)
24. Брала участь у книжковій виставці «Люблін – 2017. Наука і освіта», презентація наробок «Подолання агресії у сімейних стосунках», розроблено у соавторстві із Докторович М.О., Хозраткуловою І.А.
25. Розроблено: «Практичні психологічні рекомендації з розвитку навичок саморегуляції», Миколаїв, 2017 р., Вид-во Миколаївського національного аграрного університету. Перевидання на українській та російських мовах: 2018, 2019 р.
26. Створено методичні рекомендації у електронному вигляді «Арт-терапевтичні методи роботи із тривогами, страхами, агресією тощо. Збірка практик», 2017 р. (60 стор.).
27. Друк матеріалів до монографії «Питання близьких взаємин в психології та алгоритм роботи психолога в процесі консультування клієнтів із запитом корекції відносин через харчові метафори». м. Херсон, 2018р
28. Друк статті у збірці «Простір арт-терапії: творча інтеграція та трансформація в епоху плинного модерну» 2017 рік., м. Львів
29. Друк матеріалів у збірці «Психологічна допомога дитині, яка потрапила до ситуації буллінгу» м. Київ. , 2018 рік.
30. Видано методичні рекомендації «Смак відносин: «готуємо» відносини із любов’ю» (68 стор.). м. Миколаїв, 2017р.
31. Створено у електронному форматі: «Проблеми буллінгу у молодіжному середовищі» (40 стор.).м. Миколаїв, 2018 рік.
32. Видано матеріали до ІІ науково-практичного семінару «Теоретичні, методологічні та практичні особливості застосування сучасних психологічних технік та технологій у роботі із клієнтами різного віку» (120 стор.).м. Миколаїв, 2019 рік.
33. Створено методичні рекомендації: «Синдром професійного вигорання: методи діагностики та запобігання» (для всеукраїнського психолого-педагогічного фестивалю «Щасливий бути вчителем») м. Миколаїв, 2019р;
34. Створено та видано методичні рекомендації з коучінгового напряму цілепокладання, мотивації й тайм менеджменту за запитом факультету менеджменту: «В перемены – осознанно» (215стор.). м. Миколаїв, 2020р.
35. Створено та видано методичні рекомендації «Стрес: секрети опанування себе»м.Миколаїв, 2020р. (100 стор.)
36. Створено та видано методичні рекомендації «Запобігання виникненню синдрому професійного вигорання та синдрому професійного вигорання – шлях до збереження психічного здоров’я» м.Миколаїв, 2020р. (41 стор.)
37. Друк матеріалів «Помощь психолога клиенту в процессе принятия решений в сложных жизненных ситуаціях» у збірці «Простір арт-терапії» лютий, 2020.
Інструментарій:
1. Створено та видано колоду метафоричних асоціативних карт. Отримано посвідчення щодо авторського права: «Послання ангела» (72 карти),2019 рік.
2. Створено та видано колоду метафоричних асоціативних карт: «Мандали життя» (112 карти) – 2019 рік.
3. Створено гру для роботи із формування мети, визначення кроків щодо її досягнення: «Мандала життя» – 2019 р.
Серед іншого, брала участь у конференціях, семінарах, фестивалях у якості спікера з метою популяризаціі арт-терапіі:
11.2016 12.2016 | Виступи на Вчених радах університету. Тема виступу: «Особливості суїцидальної поведінки у юнацькому віці. Методи арт-терапевтичноі допомоги». «Про особливості виникнення депресивного стану, ознаки та методи допомоги». |
02.2017 10.2017 10.2017 11.2017 | «Особливості поведінки жертв та аб’юзерів. Методи арт-терапевтичноі допомоги жертвам». Брала участь у якості спікера у семінарі для психологів та соціальних педагогів Миколаївської області. Тема виступу: «Робота із негативними емоційними станами методами арт-терапії». Брала участь у якості спікера у науковій студії «Сучасна психологія: теорія і практика». Тема виступу: «Особливості застосування арт-терапевтичних методів роботи у професійній діяльності практичного психолога закладу освіти». м. Миколаїв; Брала участь у якості спікера у тематичному семінарі: «Корекційна робота із застосуванням арт-терапевтичних технік з особами, що вчинили насильство в сім’ї» |
03.2018 03.2018 04.2018. 05.2018 07.2018 11.2018 05.2018 | «Особливості діагностики і корекції відносин за допомогою їстівних метафор» м. Херсон Брала участь у якості спікера у тематичному семінарі: «Корекційна робота із застосуванням арт-терапевтичних технік з особами, що вчинили насильство в сім’ї» Брала участь у якості спікера у науковій студії «Сучасна психологія: теорія і практика». Тема виступу: «Робота із емоційними станами методами арт-терапії. Співвідношення арт-терапії та гештальт-терапії у роботі із клієнтом». Організація та проведення науково-практичного семінару: «Теоретичні, методологічні та практичні особливості застосування сучасних психологічних технік та технологій у роботі із клієнтами різного віку». До семінару створено: «Збірку психотерапевтичних технік на допомогу психологу, психотерапевту у роботі із клієнтами різного віку». Створено та проведено міжнародний психологічний фестиваль «СОФИЯ» (Каварна, Болгарія), створено «Арт-альбом для самостоятельной работы с эмоциональными психологическими состояниями». (Участь у ІІ всеукраїнській науково-практичний конференції «Соціально-педагогічні основи розвитку особистості в сучасних умовах комунікації: досвід, умови, перспективи») м. Київ. Тема виступу: «Стресостійкість у процесі здійсненні педагогічної діяльності. Арт-терапевтичні методи допомоги опанування емоційних станів учасниками НВП ». Організація та проведення І науково-практичного семінару: «Теоретичні, методологічні та практичні особливості застосування сучасних психологічних технік та технологій у роботі із клієнтами різного віку». До семінару створено: «Збірку психотерапевтичних технік на допомогу психологу, психотерапевту у роботі із клієнтами різного віку». |
04.2018 08. 2019 09. 2019 09. 2019 10. 2019 11.2019 12.2019 | Організація та проведення ІІ науково-практичного семінару: «Теоретичні, методологічні та практичні особливості застосування сучасних психологічних технік та технологій у роботі із клієнтами різного віку». До семінару створено: «Збірку психотерапевтичних технік на допомогу психологу, психотерапевту у роботі із клієнтами різного віку». Семінар для директорів навчальних закладів м. Миколаєва. Тема виступу: «Секрети управління та засоби запобігання професійного вигорання у працівників закладів освіти» Фестиваль: «Щасливий бути вчителем» м. Миколаїв. Тема виступу: «Де ховається мій ресурс? – Опановуємо стрес, вивчаємо методи саморегуляції». Психологічний фестиваль «ФаМіЛя». Тема виступу: «Особливості роботи із близькими взаєминами за допомогою харчових метафор». Фестиваль: «Вектор успеха», м. Миколаїв. Тема виступу: «Мій успіх: червона доріжка або терновий шлях» (використання арт-терапії у роботі з образом мети) Брала участь у виставці психологічної літератури та інструментарію для практичної роботи: «Psy and coach expo» м. Київ Участь у Семінарі «Психологічна майстерність». Тема: «Робота із різноманітними емоційними станами методами арт-терапії» м. Вознесенськ |
Досвід роботи на посаді практичного психолога та викладача психологічних дисциплін
С 27. 05.2014 до теперішнього часу | м.Миколаїв Україна | Миколаївський національний аграрний університет | Завідувач психолого-педагогічною лабораторією науково-просвітницьких інноваційних технологій розвитку особистості МНАУ |
02.09. 2013- 26.05. 2014р 01.09.2012 -26.08.2013 | м.Миколаїв Україна | Миколаївський національний університет ім.В.Сухомлинського | Старший викладач кафедри социальної педагогіки МНУ ім. В. Сухомлинського |
09.03.2010 р.- 2012р. | м.Миколаїв Україна | Південнослов’янский університет Київського славістичного інституту 31.08.2012 КСУ був реорганізований | Старший викладач кафедри социальної психології |
2006 – 2009 рр. (18.09.2006- 19.08.2008; 01.09.2008-06.02.2009) | м.Миколаїв Україна | Миколаївський національний університет ім.В.Сухомлинського | Викладач кафедри початкової освіти |
05.11. 2001 -2012 рр. (з 2007 р. робота за сумісництвом) | м.Миколаїв Україна | Миколаївська вечірня школа №5 | Практичний психолог |
Вища освіта
1998-2003 | Херсонський державний університет Дефектологія. Олігофренопедагогіка та логопедія. | м. Херсон Україна | Диплом ХЕ №22809861 спеціаліста про повну вищу освіту Кваліфікація вчителя допоміжної школи, логопеда |
Підвищення кваліфікації в сфері психології та арт-терапії
2009-2010 | Аспірантура Міжнародний відкритий університет, Міжрегіональна академія управління персоналом (МАУП) Захист кандидатської дисертації. Тема: «Формування гуманних взаємин між вчительським та учнівським колективами в умовах вечірньої загальноосвітньої школи» | м. Київ Україна | Диплом доктора філософії в галузі освіти ДД №1924 Від 16.03.2010р. протокол №465 |
2002-2004 | Дворічна ста жировка при Миколаївському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти за спеціальністю «Практична психологія» (620 год.) | м. Миколаїв Україна | Свідоцтво №3 від 30.04.2004р. Міністерство освіти України Миколаївський обласний інститут післядипломної освіти |
15-27 вересня 2003 | Семінар-тренінг для педагогов-тренерів за програмою «Рівний-Рівному» «Сприяння просвітницькій роботі «Рівний-Рівному» серед молоді України за темою здорового способу життя» | м.Миколаїв Україна | Свідоцтво Академії пед. наук України |
2003 | Курс навчання «Крок за кроком» Тема: «Інтерактивні техніки навчання» | м.Миколаїв Україна | Сертифікат всеукраїнського фонду «Крок за кроком» |
25-28.03 2003 | Тренінг «Молодь на роздоріжжі» (формування безпечного стилю життя, запобігання ВІЛ/СНІДу) | м.Миколаїв Україна | Сертифікат учасника міжнародної програми запобігання ВІЛ/СНІДу |
2004 (25 год.) | Програма: «Основи гештальт-терапії» Кримський центр гештальт-терапії | м.Миколаїв Україна | Сертифікат |
12-15.05. 2008 | Курс лекцій проф. М.М.Поташника «Урок 21 ст» з особистісно-орієнтованої дидактиці сучасного урока | м.Миколаїв Україна | Сертифікат №429 Інститут післядипломної освіти та освіти дорослих Академії пед..наук України, Академія педагогічної майстерності управління освіти і науки |
2009 | Курси підвищення кваліфікації (для педагога – дефектолога) | м.Миколаїв Україна | Свідоцтво 12 СПК 596860 от 19.06. 2009р. № 155). Державний комплекс соціальної реабілітації дітей-інвалідів |
15.10 – 13.11 2012 (78 год.) | Тематичне підвищення кваліфікації «Основи психодіагностики» | м.Миколаїв Україна | Сертифікат №60 Міністерство охорони здоров’я Харківська медична академія післядипломної освіти, Кафедра психотерапії |
2013 | Авторський семінар Ш.А.Амонашвили «Основи гуманно-особистісного підходу до дітей у освітньому процесі» | м. Херсон, Украина | Сертифікат Управління освіти і науки Херсонскої обласної державної адміністрації |
20-22.09. 2013 (10 год.) | Семінар-тренінг «Проектування розвитку особистості студента» | м.Миколаїв Україна | Сертифікат №13/013 Міністерство освіти і науки Украины, Інститут психології ім. Г.С.Костюка |
2012-2015рр.. (200 год.) | Навчальний семінар з арт-терапії | м.Миколаїв Україна | Сертифікаті (5 шт – окремо з кожного напрямку направлению). ГО «Арт-терапевтична асоціація», Вінницький державний педагогічний університет |
18-21.06.2015 (21 год.) | Навчальний семінар «Основи травмофокусованої когнітивно-поведінкової психотерапії» | м.Миколаїв Україна | Сертифікат Українського інституту когнітивно-поведінкової терапії Інститут психічного здоров’я українського католицького університета |
15.09.-18.09.2016 р. | Брала участь у психологічному науково-практичному фестивалі | м.Київ. | – |
29.08.2016-11.09.2016 (33 год.) | Школа арт-терапії «Вершина» | м.Миколаїв Україна | Сертифікати Міжнарожної ассоциації психології у бизнесі, Тренингової компанії «Вершина» |
1-2 жовтня, 2016р | Брала участь у якості слухача у фестивалі психологічних технологій «ФаМіЛя». | м. Херсон. | Сертифікат Київський юнгіанський інститут |
жовтень-січень 2016 р. (40 год). | Освітня програма «Арт-терапія у роботі з дітьми» | м.Миколаїв Україна | Сертифікати (№09121613) Національного педагогічного университету ім. М.Драгоманова |
27.08-29.08.2016 (16 год.) | Семінар із системної сімейної терапії | м.Миколаїв – м. Київ | – |
23-24.03.2017 | Всеукраїнська науково-практична конференція «Інноваційні технології розвитку ресурсів особистості» ведуча МК з арт-терапії (4 год) Навчальна програма (6 год.) | м.Херсон Україна | Сертифікат Херсонського державного університету |
13.05.2017 (6 год.) | Участь у міжнародній арт-терапевтичній конференції «Кризи батьківсько-дитячих відносин» | м.Київ Україна | Сертифікат (№02600) Національного педагогічного университету ім. М.Драгоманова |
08.12.2018 (6 год.) | Семінар із кінотерапії: «Кіно у роботі психолога. Практичні аспекти». Красін С.А. | Он-лайн: Київ-Миколаїв | Сертифікат ГО «Інститут режисованої фільмотерапії та фільмотренінгу» |
Лютий, 2018 | Міжнародна міждисциплінарна науково-практична конференція: «Простір арт-терапії: творча інтеграція та трансформація в епоху плинного модерну». | Львів | – |
31.01.2019 та 14.03.2019 (8 год.) | Миколаївська школа медіації. Тренінг із навчання безконфліктному спілкуванню | Миколаїв | Сертифікати |
Грудень, 2018 | Оволодіння навичками використання трансформаційної гри «Історія хвороби моєї дитина» у роботі із клієнтами дорослого віку. | Миколаїв- Маріуполь | Сертифікат у наявності |
Січень, 2019 р. | Оволодіння навичками використання трансформаційної гри «Ліла Чакра» у роботі із клієнтами юнацького та дорослого віку. | Онлайн Миколаїв_Москва | – |
Квітень, 2019 | Оволодіння навичками використання психологічної гри «Ксенобіологія: життя фантастичних тварин» у роботі із клієнтами підліткового, юнацького та дорослого віку. | Онлайн Миколаїв_Москва | – |
Травень, 2019 р. | Оволодіння навичками використання психологічної гри «Лепешка» у роботі із клієнтами різного віку. | Оф-лайн, м.Миколаїв | Серт. У наявн. |
2.03-3.03.2019 | Курс «Психіатрія для психологів»: «Розлади особистості: Неврози, психопатії та сексуальні девіації» | Миколаїв | Серт. у наявн. |
8.06.2019 | Курс «Психіатрія для психологів»: «Шизофренія: етіологія та патогенез» | Миколаїв | |
Грудень 2019 | Вступила до юнгіанської школи Київського юнгіанського інституту. | Миколаїв, Херсон, Київ | (Період навчання: 1 рік) |